sâmbătă, 12 ianuarie 2013

"să priveşti păcatul nostru cu alţi ochi"

să dărîmăm zidurile
creşterii
fără să fim.

sau,în van,să denumim lucrurile
altfel.tu să nu mai fii tu.
să fii un
fluture care-mi zboară bolnav de gută
prin pereţii îngălbeniţi de tutun nefumat.

un dram de năzuinţă să-mi fi răzuit
în loc de var,te-aş
fi ascuns între coaste flămînde
de inimă.

te-am simţit ca pe un
gol în stomac,
tu,doar fiere cu
gust de formulă chimică.

s-apuci viaţa de un picior amputat,spuneai.
dar am închis lumea afară,
în gropi de identitate smulsă.aşa
merge timpul,agale,îşi lasă ciolanele
în căutarea apei.

eu se lupta cu teribila idee
de a se naşte
iară
dintr-o veche conştiinţă
a lui eu,carbonizată.
nu era lîngă retina lui eu
niciun ocean de fiinta.
(trecusem pe langa,nu-i bai.)

cu ce-am greşit,măicuţă bătrînă?
unde-i mioara cînd suntem alţii decît noi?

2 comentarii:

  1. Spiritual. Abisal. Abstract.
    Un pui de Nichita esti !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)multumesc. hm. sincer,comparatia mi se pare de proportii hiperbolice,ma indoiesc de "mestesugul" meu,in sensul in care nu cred ca il voi ajunge prea curand. am foarte mult de munca,munca "spirituala".:)

    RăspundețiȘtergere