miercuri, 17 iulie 2013

15 : 15,miercuri.

astazi renunt la diacritice.
imi doresc,mai mult decat orice. imi doresc in mod absurd,nu ma intereseaza obiectul dorintei. sunt dorinta. dorinta merganda,dorinta cu chip simplu(usor batut de soare,zilele astea). incerc cu varful degetelor de la picioare tacerea,imi simt inima in plamani si fumul imi ajunge,brusc,in sange. te-am privit,intaia oara,fara ochelarii de cal. te-am privit ca sa stiu ca renunt la diacritice,la temeri,la religia raului simţ.
mint. mint mult prea aproape de cer si mundanul emana petrol. cred ca ma ostenesc degeaba in panza mea crepusculara.atata dorinta si  am pierdut notiunea de ~ timp. sunt indragostita de ambitia prosteasca de a fi tot ceea ce se reflecta in ochii tai. sarmane! noi ne cunoscusem iubind copacii pentru asceza si cartea pentru sine insasi.

2 comentarii: