duminică, 17 noiembrie 2013

simpatie

devorează-mă cu muşchii tăi pulsând sub inimă. muşcă-mi împotrivirea din gânduri,a morţii este viaţa noastră şi moartea prin carne şopteşte. conturează-mă,mută de cărbunele pe care mi l-ai încins în tâmple. zbate-mă în aripile-ţi nude.
cum totul e sfârşit. decât un fir. atât. un fir. brută. îl aştept pe mâine,pentru azi. un mâine pocit.
de ce nu am mai scris? ca involuţia mea să-mi evolueze sub tâmple,presupun. sau poate reţelele nu-mi merită sufletul.
mi-au spus să renunţ la punctul de după titlu,şi îi ascult,plictisită.un ou într-un ou şi toată lumea face omletă.

3 comentarii:

  1. well,thankies. nu e cum as fi vrut sa fie,dar,sa fim seriosi,genul asta de blog este foarte rar citit sau apreciat. ma gandesc sa-l transform intr-un blog de scandal,poate asa va prinde la public.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) Sarbatori fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere