miercuri, 26 septembrie 2012

Azi.

Ceea ce...ma intreb astazi -mintea mea bolnava de mine trebuie sa se intrebe altceva in fiecare zi- este de ce incerc.Punct.Ca si cum un semn de punctuatie face diferenta intre un om bun si un om rau.Intre gand si trezie.Uitare si EU.
Bineinteles,nu oricine imi intelege framantarile gresite.Gresite?Ce-i-gresit,fetito,ce-i gresit?Nimic.Totul in esenta.Si mie mi-e dor sa am esenta pe pleoape,s-o simt inchizand ochii.Oricum,zilele astea nu prea am inchis ochii,nu mi-a lipsit...dar azi stiu ca voi simti gol in locul in care lacrimile nu se mai aduna.
Anatomic vorbind sunt intreaga...Cred.Oare de ce cred asta si nu pot crede in nimic?Undeva stiu ca e un paradox...adica..in fine,cred ca este un paradox.Si daca nu este...asta e.Ma obsedeaza gandul asta.Azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu