miercuri, 31 octombrie 2012

An de veghe

Acum o sa-ti scriu ca si cand nu m-as fii nascut a doua oara din cenusa mea arzanda.O sa-ti scriu ca am murit si-am inviat nopti de-a randul fara sa stiu cum sunt,cum esti.O sa mint atat,atat de putin...Pentru ca un an am stat de veghe pe strada mea imaginara.Am asteptat ceva mai mult decat regret,draga.Am asteptat sa fie bine.
Am asteptat poate si scuze de la rahatul asta pe care-l numim dumnezeu,dar n-au venit.
Devin patetica.Cine-a zis ca lucrurile nu sunt,pana la urma,patetice?Sunt.
Vezi tu,noi nu am fost noi,am fost tu si eu,fara "si",pen'ca ar insemna mai mult decat trebuie.
Scriu bucata asta de jeg lipsit de sens fin'ca pun capat azi unui an in care viata mea a luat-o pe o panta descendenta.poti sa-i spui si epilog daca vrei,e mai mult simbolic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu