joi, 4 octombrie 2012

Fragment.

Ma trezesc si ma intorc cu fata spre televizor.Aiurea.Alt scandal politic si nu am durerea necesara simularii unui zambet.Sunt doar obosita.Mihai pleaca iar.De fapt,se furiseaza iar,de frica sa nu-si auda pasii si sa incremeneasca.Crede ca nu simt.Si,intr-un fel,nici nu o fac.N-are rost,nu, n-are...Rost.
 - Crezi ca dau doi bani pe linistea ta?ii spun.Fara emotie,fara fiinta,dupa atata timp...Crezi ca daca pleci o sa ma tansform in altceva?Zi-mi odata ce crezi!
- Nu cred.
Tranteste usa.Atat de simplu si prea impersonal.Prefer sa iasa pur si simplu.Sa lase teatralismele.Sa-mi spuna ca-s mica si proasta.Dar nu mai sunt.Ne-am intalnit cu ani in urma,cand nu stia cine este.Azi stie si nu ma stie.Am obosit,stiu ca repet.Cand o sa am curajul s-o spun cu voce tare o sa plece iar.
- Auzi,tu auzi?Mihai,auzi?Am obosit!strig fara rost.Nu e nimeni in apartamentul asta mic si inutil.Prietenul meu de-o viata fuge de el.De fapt,fuge de frica.Sper sa se impiedice.Sa-l doara un picior,sa-l rupa,sa se rupa...sa ma rupa odata de tot rahatul asta.Ii e frica de sinceritatea mea bolnava?De boala?
Vreau sa-l urasc.Si reusesc.Pentru cateva lacrimi seci il urasc.Apoi nu-mi mai pasa.
Nu stiu de-s lucida sau doar ma prefac.Ce ti-e si cu actorii nebuni?Pardon,bolnavi.
Ma ridic anapoda.
Nu crede?Prostu' dracu'!El crede.E ce face el.Asa mananca o paine si-mi plateste psihiatru'.Javra aia blonda si grasa mananca bani cu toptanul de la el.
Dar o sa-i spun,o sa-i spun,a dracu' sa fiu daca n-o sa-i spun!O sa...o sa ma duc si-o sa-i zic
"- Ba afurisitule!Stim amandoi ca nu-i D-zeu p-aici.Nu-s'tem scrisi ca sa ne citeasca si  sa vina."
Stiu ca ar trebui sa-i spun sa plece.N-am nevoie de el sa-mi spuna sa bag in mine otrava care pute a farmacie.Imi aduc singura aminte.Am incercat asa de tare sa uit incat...incat nu voi uita niciodata.Niciodata fiind un termen relativ,pentru ca se incheie in cativa ani.Pana mea!
Se aude usa.Deschid si e Mihai.
- Ai uitat ceva?
- Portofelul.
- E pe masa.
- Ok.Vin tarziu diseara.
- Bine.
Ma priveste.Nu te mai uita la mine.Nu te mai uita la mine.Nu te mai uita la mine.
Si se descalta.Isi lasa geanta jos.Se tranteste pe canapea.
- Raman.
-Nu,lasa.Sunt ok.Pe bune.
- Stiu.
-Atunci de ce ramai?
-Fi'nca Raduleasca mi-a scos peri albi.
-Taci,tu!E buna si draguta.
-Da.
-Bine.Merg sa-mi iau bomboanele. Ma straduiesc sa zambesc.Si sa fie si sincer.Bla bla bla.Stiu ca nu e.
- De ce fugi?
- Ca sa-mi aud pasii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu