miercuri, 3 octombrie 2012

M-am plictisit.

 Sincer,ma plictisesc foarte rar.Imi tin gandurile companie,daca "umanii" din jurul meu n-o fac.
Dar...dar exista si momente cand gandurile se cearta intre ele si-s prea ocupate cu dileme tampite ca sa stea langa mine.aseara m-am plictisit.M-am plictisit de o "companie "dureros de familiara,cu un modus operandi usor de ghicit.Ex-ul din sexy are ceva foarte tulburator,nu?Si a observat cineva ca n-a scris nimeni un roman despre fasole cu ciolan?Asta pierdere!Nu cateva zile in care simti prea multa,multa,multa,...adrenalina in sange si sa-ti versi sufletul de ura...
Initial am vrut sa postez asta :
"Nu e corect.Nu e corect sa cedez in fata ta,Timp.Sa cedez?Bine,dar n-am cedat.Ce-ar presupune sa cedez?Nu e corect...sa ma invinovatesc pentru o prostie.Si minti,fir-ai al dracului sa fii!Nu e corect.Dar cine-s eu sa reprosez asa ceva?
Eu sunt caine,tu hiena."
Dar nu suna ca mine.
Asa ca,acum 10 minute...
"Iubirea e o pierdere de timp in afara timpului."
Si,intr-un final,mi-am dat seama!Ce am vrut de fapt sa spun a fost:
"I'M SO F***IN' WASTED!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu