vineri, 19 octombrie 2012

Tarfe.

De ce puii mei is tarfele urate?Vorbim de alea care-si fac treaba pe strada,in apartament et cetera.Nu de "Vedetele" din Romania cu doi R.Stiu,voi starni o controversa in creierasele cititorilor buni si draguti,dar,sincer,ma sacaie foarte tare asta.De ce is tarfele urate?
Raspunsul logic ar fi:" asa le-a fatat ma-sa".Dar daca asa te-a facut ma-ta,de ce,fatuca mea,ai ales meseria de tarfa?Poti sa vinzi cartofi in piata,draga.
Ma gandesc in principal la faptul ca tarfa ar trebui sa iti ofere placere.Cel putin eu asa am auzit si am citit.Stiu,mintea mea de copil de sase ani nu prea intelege crudul adevar al vietii.Bla bla bla.Probabil poti sa-i pui o punga pe cap,nu??
Nu-s chiar genul scrupulos,dar ideea e ca nu inteleg.Pentru cei care vietuiesc in acelasi oras de cacat cu mine,sigur le stiti pe javrele alea care stau in statia de autobuz...Sunt URATE.
Literatura m-a prostit.Stiti,eu inca traiesc cu gandul ca o "curtezana"trebuie sa fie frumoasa,poate si putin desteapta.Ca o aluzie la romantioasa la "Dama" lui Dumas fiul (intre noi fie vorba,nu mi-a placut absolut deloc - prea patetic-romantica),pot spune ca personajul avea gratie,cu toate ca practica prostitutia eleganta.
Dar n-am vazut pana acum nicio tarfa frumoasa!!!Toate sunt vulgare,grotesti,analfabete si lipsite de constiinta.Asta ma face sa ma intreb daca nu cumva...le-au scapat mamicile lor in cap cand erau mici :D.Hihihi.Intre picioarele tarfei sunt pacatele lumii,ca sa dau cititorul pe spate cu gandurile mele de unica folosinta.
Nu ma intelegeti gresit,nu am nimic cu tarfele,dar mi-ar placea si mie un raspuns...De ce,pentru numele lui Irinel sunt tarfele urate?
 


- Imi cer scuze pentru posibilele greseli gramaticale,dar n-am chef sa corectez-
P.S. - pentru ofensatii care coabiteaza cu mine cum "face" ponta si crin,in oraselul magic,sa stiti ca tarfele-s la fel peste tot -

2 comentarii:

  1. Strada este ultimul loc cu cele mai mici investitii posibile in care o femeie isi poate gasi clienti de obicei cea mai slaba veriga recurge la aceasta piata , femeile frumoase care au un manager inteligent lucreaza discret in hoteluri de lux cu clienti bogati,generosi si cu pretentii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma indoiesc,dar eu vorbeam despre tarfele ieftine,nu am intentionat niciodata sa ating subiectul "tarfa versata".Femeile frumoase despre care vorbesti sunt genul de putori care se ghideaza dupa instinct si dorinta de a merge unde iarba-i mai verde.Nu chiar proaste,dar visatoare.Nu am nimic impotriva sexului pe bani,dar mi se pare o idee a celor slabi de inger.Pen'ca,pana la urma,femeile astea se lasa ghidate de unul mai destept si mai bun oportunist.Sunt toate la fel in cel putin o privinta : cu botul pe labe(orice sens e adevarat si bun).

      Ștergere